LA FOTO DELS GERMANS

LA FOTO DELS GERMANS

lunes, 18 de junio de 2007

FELICIDADES MADRILEÑOSSSS


Pues nada FELICITATS TOQUEROS (aquells que sóu del Real Madrid... que si no tinc mal entès u sou casi tots o tots los germans...)

Ya teniu la lliga aqui un altre cop... (jo ni fu ni fa)

Si me voleu enviar alguna fotito... algun escrit.... un chiste que us faigo gràcia.... no se... lo que sea! Envieu-m'ho!!!!!!!!!!
Anims al tio Ricardo que està al hospital recuperant-se!
Felicitats al meu padrinet (Carlos) i a la tieta Dolors perquè aquesta setmana han fet anys de casats!!!
La foto es de quan vau nar a la Pedraja (yo no... hi hem de tornar per a què jo pugui vindre!) gran parte dels germans (falten Carlos, Fernando i Antonio).
Un besito a totssssssssss

3 comentarios:

Laia dijo...

Ei la meua adreça de correu es aquesta:
xdyegirl@hotmail.com
ó
laia.gomez@estudiants.urv.es
Seria millor la del hotmail que té més capacitat (per si m'envieu fotos!)

Muak

carme dijo...

Ei family!!! Segur que avui estaveu a la pista celebrant la lliga en una canyeta, eh?? Vai veure lo partit i la celebració i lo Bernabeu stave molt bonic en les llumetes. Volia que la guanyés lo Sevilla però no ha pogut ser...
Bueno, besitos i records a tots.
Carme.
PD: Ei conXita! al final has pogut entrar!!!!

Edgar dijo...

Que sapigueu madilenyos que diuen que tiraran la cibeles al terra i fiquen una estatua de TAMUDO ja que teniu la lliga gracies a ell jajaja
Visca l'espanyol