LA FOTO DELS GERMANS

LA FOTO DELS GERMANS

sábado, 22 de septiembre de 2007

CONXITA JA EN TÉ 40!!!!

Moltes felicitats prima!
Espero que ho passessis molt bé el dia del teu cumple!
Bé, de fet ja m'han contat alguna que altra cosa que jo per desgràcia em vaig perdre i espero que la pròxima em truquis! Això de fer karaokes sense mi no pot ser!!!!!!
Ah, tu tranquil·la que 40 no són res, estàs a la flor de la vidaaaaaaaaaaaa
Un megabeset


Aquest ere el paperet de la propaganda el dia del seu cumpleanys! Jo molt viva vaig fer la foto amb el meu mòbil, per això es veu tan desenfocat ( a part que la vaig fer de nit!)

Aquesta foto és del dia de la boda de Javi i Lurdes, ella ben mona amb les margarites de color groc! jajajaja

Espero que t'hagi agradat l'entrada!

Muassssssss

1 comentario:

Anónimo dijo...

si Lourdes veu que li has escrit Lurdes et pelarà ja que no li agrada gens