LA FOTO DELS GERMANS

LA FOTO DELS GERMANS

lunes, 15 de octubre de 2007

Sopar de primos

Pues he estat mirant l'agenda i mira diré unes dates i la gent que mireu el blog ja fareu saber als altres que preparem un soparillo tots junts (a vere si algun dia podem ser tots....)
Qualsevol dels caps de setmana de Desembre: 1, 8, 15, 22 o 29.
Ja anireu dient algo per aquí o per Flix. Jo no hi sóc per Flix així que Celia (com que crec que ets la única que te comuniques en mi per aquí... TA TOCAO!! Fes-ho saber als primos!!!
Després ja quedarem per fer la "reunió" i decidir-ho tot!
Un beset

Us deixo unes fotitos meues!!!
jijiji

4 comentarios:

carme dijo...

Xeic!! que sóc ta germana i no sabia res del soparet!!!
Yo m'apunto a un bombardeo. Lo podríem fer al fornieles que hi cabrem, no? O si voleu fer-lo al poble per no haver d'agafar cotxes després de sopar, valtres mateixes. Ya nireu informant, ok?

Muaks.

Anónimo dijo...

Hola a tothom,
Ja era hora de que prenguès la iniciativa de muntar soparets el sector "jove" dels primos.
Jo m'hi apunto, tot el que sigui anar de juerga ja em va. Ja avisareu de quan serà, però ull, venen les festes i tothom té sopars de tot, feina, amics,...
Ah, també preferiria que fos al poble, amb les xufes que agafem, si no és necessari no cal tocar cotxe.
Fins aviat.

Anónimo dijo...

Perdó, m'he oblidat de dir que sóc Conxita, del sector revolucionari.

Anónimo dijo...

hola laia podries publicar mes fotos que encara que alguns de naltres no surtim afabortits perque l'objectiu de l camara esta brut ens agradaria beurens ha saoc isaac i la familia.